Rezenzja książki Pawlikowskiej o Australii

Wydaje mi się dość rzetelna recenzja książki, którą polecam przed książką (recenzję się znaczy :P)

Dlaczego piszę negatywną relację? – kocham Australię i lubię o niej czytać. Wierzyłem w  informacje zawarte w tej książce, dopóki nie zorientowałem się, że są błędne. Później szukając prawdy, spędziłem sporo czasu dochodząc do źródeł. A to przecież powinna być praca i odpowiedzialność autorki oraz wydawcy podpisującego się pod tym. Zawiodłem się na Pani Beacie Pawlikowskiej i na National Geographic Polska.

 

kozok.eu nie polecam.

Skomentuj

