Chińskie MEGAatrakcje.

Kiedyś zawsze myślałem żeby pojechać do Chin. Kraju z chyba najstarszą cywilizacją i myślę że swego czasu bardziej rozwiniętą niż nasza europejska, szkoda że to przeszłość, ale cóż.

Dzisiaj co prawda to już zupełnie inny kraj, którego polityka itd. mi się nie podob, ale nie o politykę tu chodzi. Zawsze chciałem sobie pooglądać te ich niby wspaniałości i natknąłem się na ciekawy artykuł na ten temat na zaprzyjaźnionym blogu. W miarę jak moje zainteresowanie krajem rosło tak powoli rosło rozczarowanie i teraz już sam nie wiem czy chciałbym tam jechać, może tylko do Tybetu ale tam ponć już też nie jest tak fajnie jak kiedyś, a już na pewno nie tak jak w „Siedmiu latach w Tybecie”. Więcej niżej.

Jedną z rzeczy, która najbardziej zaskoczyła nas w Chinach jest to jak licznie Chińczycy podróżują po swoim kraju…

Chińskie MEGAatrakcje. | Paczki w podróży.

Skomentuj

