Discovery – Idiota Za Granicą – Indie

Incredible India

Musiałem to wrzucić. Byłem w Indiach w zeszłym roku i mam dokładnie takie same odczucia choć koleś chyba przebił nawet moje osobiste zdegustowanie złaszcza, że ja wielu z tych rzeczy nie widziałem. Nic dodać nic ująć polcema każdemu kto zechce się tam wybrać kiedkolwiek. Mi się zawsze wydawało, że to w miare kulturalny i cywilizowany kraj, ale co tam każdy ma swoje zdanie i najlepiej niech sam się przekona.

Komentarze mistrzowskie, zwłaszcza końcówka i watek ks. Diany a sam finał to po prostu poezja. Tak czy siak polecma się przekonać na własnej skórze. Lotnisko w Delhi wymiata naprawdę klasa 😛

Polecam !

Skomentuj

